OTRS-Znuny-OTOBO - Helpdesk Ticketing system
Hledáte náhradu za Váš drahý proprietární helpdesk nebo chcete začít se strukturovanými požadavky s jasnou prioritizací - jste na správné adrese!
OTRS (Open-source Ticket Request System) resp. fork Znuny, OTOBO je jeden z nejpoužívanějších open-sourcových helpdeskových systémů . Jeho možnosti z pohledu otevřenosti a integrovatelnosti přesahují možnosti komerčních, konkurenčních produktů tohoto druhu. Systém OTRS je velmi robustní; navrhovaný na řízení velkého počtu zákaznických dotazů (víc než tisíce denně). Mezi jeho základní vlastnosti patří např.
- automatická odpověď klientovi,
 - automatické přiřazení řešitele problému,
 - automatické přiřazení čísla tiketu,
 - workflow,
 - reporting a statistiky
 
a další funkcionality je možné rozšířit za pomocí modulů jako např. ITSM-ITIL (IT service management-Information Technology Infrastructure Library).
Tikety - požadavky
- Nastavitelný náhled tiketů v jednotlivých frontách
 - Uzamykání tiketů
 - Předdefinované odpovědi
 - Předdefinované odpovědi pro různé fronty
 - Zaznamenávání celé historie tiketu (požadavku) a jeho stavu a řešení
 - Možnost přidávání interních poznámek k řešeným úlohám
 - Možnost nahlédnutí do neuzamknutých požadavků
 - Možnost přeposílání požadavků na jiné mailové adresy
 - Možnost přesouvání požadavků do různých front s možností změny řešitele
 - Nastavování priorit tiketům
 - Možnost sledování času řešení pro fakturační podklady
 - Export každého požadavku do formátu PDF
 - Funkce čekajícího požadavku (používá se například v případě čekání na dořešení jiné úlohy)
 - Možnost převzetí vícero požadavků dohromady
 - Možnost nastavení plánovaných úloh a různých akcí s požadavky
 - Fulltextové vyhledávání
 - Možnost nastavování přístupových práv na požadavek
 
Systém
- Podpora SLA smluv a jejich sledování
 - Možnost externího ověřování uživatelů systému OTRS (např.: eDirectory, Microsoft AD, OpenLDAP)
 - Nastavení formátu číslování tiketů (požadavků)
 - Statistiky s podporou exportu do grafů a tabulek
 - Podpora UTF8
 - Instalace nových modulů a balíčků pro OTRS přes administrátorské web rozhraní
 - Podpora uživatelských skupin s přístupovými právy
 - Možnost vytváření podřazené fronty k hlavní frontě
 - Samostatný podpis pro každou frontu
 - Nastavitelné maximální doby řešení požadavků pro každou frontu zvlášť
 - Globální časová zóna
 
Webové rozhraní
- Jednoduché a logické rozhraní pro helpdeskové pracovníky (řešitele problémů) na řízení a řešení zákaznických požadavků
 - Administrátorské web rozhraní na ovlivnění možností systému
 - Zákaznické web rozhraní pro komunikaci mezi helpdeskovým pracovníkem a zákazníkem
 - Webové rozhraní s podporou změny vzhledu rozhraní
 - Webové rozhraní s podporou Single sign on (HTTPBasicAuth or LogonTickets)
 - Mezinárodní jazykové prostředí (Slovenské, České, Polské, Německé, Anglické, Ruské a jiné)
 - Nastavovatelné výstupní šablony (dtl) nezávislé na verzi
 - Webové rozhraní s podporou příloh
 
Více informací naleznete v letáčku - PDF datasheet, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš konzultační tým.




































