Produktové balíčky

Společnost Extend IT se orientuje zejména na poskytování expertních konzultačních služeb pro produkty společností Oracle, Microsoft, Citrix a SugarCRM. Pro lepší představu, jak naše služby pomáhají v rozvoji či zjednodušení IT ve společnostech, jsme připravili několik produktových balíčku.

Připadají vám licenční pravidla klíčových dodavatelů vašeho podnikového softwaru komplikovaná a nevíte si rady s licencováním jejich produktů? Na základě expertní znalosti a bohatých zkušeností vám pomůžeme získat komplexní přehled o vlastněných licencích, skutečném využití softwarových programů a navrhneme vám optimalizaci nákladu a licenční model. Více informací naleznete v letáčku, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš konzultační tým a nebo objednávejte na info@extendit.cz.

Uspořte optimalizací procesu a technologií! Pomůžeme vám zmapovat vaše základní IT procesy a systémy. Zjednodušeným způsobem zhodnotíme jejich funkčnost a přiměřenost vašim obchodním potřebám a odhalíme místa se zbytečnými dlouhodobými náklady na provoz IT ve vaší společnosti. Více informací naleznete v letáčku, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš konzultační tým a nebo objednávejte na info@extendit.cz.

Reference:

Nemůžete se rozhodnout, který CRM produkt zvolit nebo máte obavy s nasazením a integracemi. Jsme ten spravný partner pro Vás! Více informací naleznete v letáčku, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš CRM tým a nebo zašlete Vaší poptavku na info@extendit.cz.

Produktový leták:
Reference:

S tímto balíčkem jste schopni okamžitě začít své obchodní činnosti, což znamená mít profesionální nástroj na řízení vztahů se zákazníky (včetně sdílení obchodních informací, komunikace se zákazníky a kampaní). Ideální nástroj pro obchodní týmy v menších a středních firmách, bez starostí o správu serveru či aplikace. Více informací naleznete v letáčku, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš SugarCRM tým a nebo objednávejte na info@extendit.cz.

Produktový leták:

S tímto balíčkem jste schopni okamžitě začít marketingové a obchodní činnosti, což znamená mít profesionální webovou prezentaci, e-mailové adresy s velkou kapacitou a možnost efektivní online spolupráce na dokumentech včetně sdílených kalendářů. Více informací naleznete v letáčku, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte Igora Slováka a nebo objednávejte na info@extendit.cz.

Reference:

Tento balíček obsahuje základní stavební jednotku pro Vaše IT - virtualizovaný server s elementární jednotkou výkonu (1 Xeon CPU core, 2GB RAM - lze rozširovat dle Vašich potřeb) včetně licencí a měsíčního paušálu na služby. PaaS model znamená právě Platform as a Service. Ideální pro začínající projekty s malým rozpočtem a jiná neprodukční nasazení. Postavte si web, CRM a virtualní telefonní ústřednu na tomto serveru nebo si vymyslete svůj koncept se kterým Vám pomohou naši specialisté. Pro detailní informace kontaktujte Jana Polnického .

Reference:

Tento balíček obsahuje další stavební jednotku pro Vaší IT infrastrukturu - virtualizovaný server pro dohled nad Vaší sítí, databázových či aplikačních serverů včetně operačních systémů. Základní výkon virtualizovaného serveru (1-2 CPU core, 2GB RAM) je dostatečný pro menší a střední firmy, ale lze rozřirovat dle potřeb. Včetně potřebných licencí a měsíčního paušálu na údržbu a aktualizace systému.

Získejte kompletní přehled nad Vaší infrastrukturou, upozornění o nejen o výpadcích systémů s přístupem do grafického rozhraní a to i bez nutnosti instalace dalšího serveru u Vás. Vedle možnosti implementace virtualizovaného serveru přímo u Vás (jako OnPremise řešení) poskytujeme i zabezpečenou formu služby online dohledu ve formě SaaS (Software as a Service).

Oracle Grid Control

Podporované platformy pro dohledovaný systém/server:
Microsoft Windows Server, Red Hat Enterprise Linux/Oracle Linux 4.x-6x, SUSE Linux Enterprise 10-11, Asianux Server 3, Asianux Server 3, Solaris SPARC 5.9-5.11, Solaris SPARC Express 5.11, IBM AIX 5.3.00.04+,6.1,7.1, HP PA-RISC 11.23,11.31, HP-UX Itanium 11.23,11.31

Rozširovací moduly (Plug-ins):
Apache Tomcat
EMC Celerra Server
EMC CLARiiON System
EMC Symmetrix DMX System
Exalogic Elastic Cloud Infrastructure
IBM DB2
Microsoft Active Directory
Microsoft BizTalk Server
Microsoft Internet Information Services
Microsoft .NET Framework
Microsoft SQL Server
Oracle Audit Vault
Oracle Exadata Healthchecks
Oracle GoldenGate
Sybase Adaptive Server Enterprise
Oracle Enterprise Manager Ops Center
    
Konektory do Vašich HelpDesků:
BMC Remedy Service Desk 7
CA Service Desk
HP Operations Manager
HP Service Manager
IBM Tivoli Enterprise Console
Microsoft Systems Center Operations Manager

Nagios

Podporované platformy pro dohledovaný systém/server: Windows, Linux, Unix, Solaris, AIX, HP-UX, Mac OS/X

Rozširovací moduly (Plug-ins): Viz  http://nagiosplugins.org/ http://exchange.nagios.org/

Podporované klientské platformy.  Windows, Mac, Linux/Unix, Solaris, BSD

Pro detailní informace kontaktujte Jana Polnického .

Reference:

Tento balíček kombinuje základní stavební jednotku pro Vaše IT - server s virtualizovanou pobočkovou ústřednou, která Vám po implementaci zvýší flexibilitu, rozšírí možnosti kontroly a umožní úspory v telekomunikačních nákladech zejména pro zahraniční dceřinné společnosti či mobilní obchodní zástupce a pracovníky mimo území ČR. Pro detailní informace prosím kontaktujte Jana Polnického .

Reference:

Hledáte náhradu za Váš drahý proprietární helpdesk nebo chcete začít se strukturovanými požadavky s jasnou prioritizací - jste na správné adrese!

OTRS (Open-source Ticket Request System) resp. fork Znuny, OTOBO je jeden z nejpoužívanějších open-sourcových helpdeskových systémů . Jeho možnosti z pohledu otevřenosti a integrovatelnosti přesahují možnosti komerčních, konkurenčních produktů tohoto druhu. Systém OTRS je velmi robustní; navrhovaný na řízení velkého počtu zákaznických dotazů (víc než tisíce denně). Mezi jeho základní vlastnosti patří např.

  • automatická odpověď klientovi,
  • automatické přiřazení řešitele problému,
  • automatické přiřazení čísla tiketu,
  • workflow,
  • reporting a statistiky

a další funkcionality je možné rozšířit za pomocí modulů jako např. ITSM-ITIL (IT service management-Information Technology Infrastructure Library).

Tikety - požadavky

  •  Nastavitelný náhled tiketů v jednotlivých frontách
  •  Uzamykání tiketů
  •  Předdefinované odpovědi
  •  Předdefinované odpovědi pro různé fronty
  •  Zaznamenávání celé historie tiketu (požadavku) a jeho stavu a řešení
  •  Možnost přidávání interních poznámek k řešeným úlohám
  •  Možnost nahlédnutí do neuzamknutých požadavků
  •  Možnost přeposílání požadavků na jiné mailové adresy
  •  Možnost přesouvání požadavků do různých front s možností změny řešitele
  •  Nastavování priorit tiketům
  •  Možnost sledování času řešení pro fakturační podklady
  •  Export každého požadavku do formátu PDF
  •  Funkce čekajícího požadavku (používá se například v případě čekání na dořešení jiné úlohy)
  •  Možnost převzetí vícero požadavků dohromady
  •  Možnost nastavení plánovaných úloh a různých akcí s požadavky
  •  Fulltextové vyhledávání
  •  Možnost nastavování přístupových práv na požadavek

Systém

  •  Podpora SLA smluv a jejich sledování
  •  Možnost externího ověřování uživatelů systému OTRS (např.: eDirectory, Microsoft AD, OpenLDAP)  
  •  Nastavení formátu číslování tiketů (požadavků)
  •  Statistiky s podporou exportu do grafů a tabulek
  •  Podpora UTF8
  •  Instalace nových modulů a balíčků pro OTRS přes administrátorské web rozhraní
  •  Podpora uživatelských skupin s přístupovými právy
  •  Možnost vytváření podřazené fronty k hlavní frontě
  •  Samostatný podpis pro každou frontu
  •  Nastavitelné maximální doby řešení požadavků pro každou frontu zvlášť
  •  Globální časová zóna

Webové rozhraní

  • Jednoduché a logické rozhraní pro helpdeskové pracovníky (řešitele problémů) na řízení a řešení zákaznických požadavků
  • Administrátorské web rozhraní na ovlivnění možností systému
  • Zákaznické web rozhraní pro komunikaci mezi helpdeskovým pracovníkem a zákazníkem
  • Webové rozhraní s podporou změny vzhledu rozhraní
  • Webové rozhraní s podporou Single sign on (HTTPBasicAuth or LogonTickets)
  • Mezinárodní jazykové prostředí (Slovenské, České, Polské, Německé, Anglické, Ruské a jiné)
  • Nastavovatelné výstupní šablony (dtl) nezávislé na verzi
  • Webové rozhraní s podporou příloh

 

Více informací naleznete v letáčku - PDF datasheet, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš konzultační tým.

Drupal  je softwarový systém, který umožňuje uživateli či komunitě uživatelů snadno publikovat, spravovat a organizovat nejrůznější druhy obsahu na webových stránkách a to včetně SEO optimalizace.

Desítky tisíc lidí  a organizací používají Drupal jako hlavni "motor" různých internetových stránek, včetne:

  • Komunitních portálů
  • Diskuzních fór
  • Firemních webů
  • Intranetů
  • Fotogalerií
  • Osobních stránek a blogů
  • Fan klubů
  • E-shopů
  • Socíálních sítí

Vestavěná funkcionalita CMS, spolu s desítkami volně dostupných add-on modulů, umožňuje používání například:

  • E-shopů
  • Blogů
  • Fóra
  • Peer-to-peer sítí
  • Informačních bulletinů
  • Facebook konektivity
  • Kalendářů
  • Stahování a nahrávání souborů
  • Zabezpečení pro různé skupiny uživatelů

potřebujete-li více detailních informací kontaktujte náš konzultační tým a nebo objednávejte na info@extendit.cz.

Reference:

Přínosy SEO:

V databázi internetového vyhledávače se pro běžně hledané výrazy najde množství web stránek (např. na hledaný výraz "e-shop" najde Google více než 63 milionů odkazů), které zadanému výrazu vyhovují. Úkolem vyhledávače je posoudit kvalitu a relevantnost všech těchto stránek a prezentovat je uživateli seřazené od těch nejdůležitějších / nejkvalitnějších. Základní mechanismus hodnocení stránek vyhledávačem je zřejmý - pozice stránky ve výsledcích vyhledávání závisí na tom do jaké míry podle algoritmu vyhledávacího nástroje splňuje očekávání uživatele.

  • Získáte vyšší pozice ve vyhledávačích na odpovídající klíčová slova, která Vám navrhneme
  • Zvýší se návštěvnost Vašich webových stránek
  • Váš web bude použitelnější, uživatelé se na něm nebudou ztrácet a rychleji dosáhnou cíle
  • Zvýší se podíl návštěvníků, kteří se dostanou až k objednávce, registraci či podobné akci a tím porostou i Vaše zisky
  • Funguje dlouhodobě s nízkými průběžnými náklady
  • Zviditelnění určeno pro všechny vyhledávače

Propagace web. stránek na internetu

Úspěch PPC reklamy je závislý na řadě faktorů - od samotného vytvoření stránek, přes stanovení cílů PPC reklamy, až po samotné vytvoření a zahájení reklamní kampaně. Při správě PPC reklamních kampaní našich klientů klademe důraz na individuální přístup. Snažíme se vyhovět konkrétním požadavkům v závislosti na předpokládaných cílech reklamní kampaně. Spolupráce přináší našim klientům očekávané výsledky a návratnost investic je díky ní výrazně vyšší.

  • vytvoření reklamní kampaně
  • výběr vhodných klíčových slov
  • definování popisů kampaně a jejich variací
  • zprávu reklamní kampaně
Reference:

eBox je velmi zajímavým produktem na poli správy, organizace a vyřizování poštovní agendy. Systém nabízí rozšiřitelnou paletu kanálů pro příjem a odeslání pošty (standardně datové schránky, email a papírová pošta). Oproti veškeré konkurenci tkví jeho síla ve zpracování zásilek, které se řídí workflow, které si může zákazník přizpůsobit přesně podle svých potřeb bez nutnosti nákladné implementace. Systém též podporuje pokročilé funkce importu skenovaných zásilek, integraci OCR, uživatelsky spravovatelné editovatelné šablony, generování dokumentů a další. To vše je připraveno pomocí technologií, které lze nasadit v kterékoliv společnosti.

Pro více informací si projděte přiložený produktový leták, případně se neváhejte obrátit na naše konzultanty, kteří Vám systém rádi předvedou a pomohou s jeho implementací ve vaší společnosti.

Produktový leták:
Reference:

Elastic Web Services (EWS) je integrační nástroj s dotazovacím aplikačním rozhraním (typu XMLRPC a REST) do základních relačních datových bází postavené na platformě Linux-Apache-PHP. Dotazování je umožněno v synchronním a asynchronním režimu a v rozsahu administrátorem předdefinovaných dotazů nebo volným dotazováním nad administrátorem definovanou skupinou dat. Přístup k datům je řízen na několika vrstvách - v samotné aplikaci, v databázi a volitelně je bezpečnost dat zvýšena pomocí volitelného prvku Web Application Firewall (WAF).

 

Základní popis aplikace EWS

Aplikace se skládá ze tří aplikačních komponent:

Aplikační rozhraní (API)

Dotazovací aplikační rozhraní, čerpající data ze základních relačních databází (speciálně odladěno pro Oracle databázi), je poskytováno třetím stranám prostřednictvím aplikace/služby buď prostřednictvím rozhraní REST nebo pomocí protokolu XML-RPC (umožňuje volání předdefinovaných dotazů tzv. Stored queries metodou POST a komunikující ve formátu XML) ; kde obojí používá HTTP jako transportní vrstvu. Výstup je generován ve formátu XML, a v případě REST i ve formátu JSON či GeoJSON (kde je to možné).

Uživatelské rozhraní (GUI) poskytuje nástroj pro simulaci dotazů a jejich výstupu ve formátech XML, JSON a GeoJSON.

-          Pro simulaci XMLRPC volání pomocí query builderu

-          Pro simulaci XMLRPC volání na předdefinované dotazy

Pro registrované uživatele pak prostředí pro základní správu jejich účtu.

Administrátorské rozhraní (GUI) poskytuje nástroje pro základní správu aplikace

-          Pro správu uživatelů a rolí.

-          Pro správu konektorů do datových zdrojů a jejich registraci.

-          Pro registraci, validaci a publikaci předdefinovaných dotazů.

-          Pro správu skupin dat pro volné dotazování.

Architektura systému EWS

Architektura systému obsahuje několik technologických komponent, kde každá vrstva řeší požadavek vysoké dostupnosti (High-availability = HA) na své vrstvě OSI modelu.

Komunikačním přístupovým bodem do systému je služba HAProxy (failover HTTP vrstvy) s podporou KeepAliveD (failover na IP vrstvě), která zajišťuje přerozdělování požadavků podle kondice jednotlivých nodů systému a balancování provozu – přepínání mezi aktivním a pasivním stavem (active / passive failover).

Aplikační kód EWS běží na webových serverech Apache 2.4.x. s podporou skriptovacího jazyka PHP 7.x.

Služby aplikace jsou tedy poskytovany v HA režimu; a to jak pro vývojové, tak produkční prostředí, které sdílejí vrstvy zajišťující vysokou dostupnost (KeepaliveD, HAProxy), ale mají separátní aplikační prostředí - separátní webserver pro produkční a vývojové prostředí.

IncidentScanner je elastická mobilní aplikace pro sběr dat a jejich klasifikaci nejen v terénu. Mezi klíčové vlastnosti patři:

Univerzálnost
- lze všestranně použít pro klasifikaci nejen fotodokumentace, obrázků či výkresů
- odeslání balíčku dat (s jednotným XML výstupem) je možné např. do mailu, do systému na zpracování obecných požadavků (bezplatné OTRS) či do jiných systémů pomocí API (DMS, CRM)
Extrémní elasticita aplikace s data-driven formuláři
- umožňující velmi časově efektivní realizaci změnových požadavků na formuláře/akce (Vámi požadované změny budou výrazně finančně méně náročné)
Podpora více typů metadat pro klasifikaci ve formulářích
- využíváme několik typů metadat jako např: obrazová data, výkresy, výběr jedné z více položek, výběr ze stromové struktury, krátký a dlouhý text, samozřejmostí jsou GPS souřadnice a časové značky
- ve výkresech (bitmapových) lze doplnit značku pro upřesnění místa
Optimalizace
- veškerá obrazová data tedy fotky, obrázky nebo výkresy, lze nechat automaticky před odesláním zmenšit na požadovanou velikost pro úsporu datových tarifů
Práce v offline režimu
- pokud není možné načtení dynamických dat přímo z aplikačních serverů (ve formě XML), využijí se data pro klasifikaci v mezipaměti
Bezpečnost
- aplikace umí využít připojení do datových zdrojů přes HTTPS a využívat jednoduchou autentifikaci (HTTPBasicAuth) pro přístup k datům
- autentizace a autorizace uživatelů je řešena v návaznosti na OTRS systém a jeho role
- podporu přístupu anonymního uživatele je možno deaktivovat
Podpora všech novějších mobilních platforem (iOS7+, Android 4.1+, MS)
- stejné uživatelské rozhraní na všech platformách

 

Máte možnost investovat finance do času Vašich či drahých externích specialistů na hardware, diskové subsystémy, sítě a databázový software v případě koupě komoditního HW a nebo zakoupit slušně vyladěný tzv. enginerovaný hardware (Oracle Engineered HW nejen pro Oracle DB), do kterého již bylo nainvestováno mnoho člověko-měsíců práce Enterprise architekta a všech výše uvedených rolí.

ODA HA

 

Velmi rádi Vám pomůžeme s bezplatnou vzdálenou zápůjčkou HW na ověření proveditelnosti nebo porovnání výkonnosti,  samotnou implementací s přidanou hodnotou či jen s výběrem správného řešení, protože modelů je více od 1U serveru pro SMB až po 6U na dva servery se sdílenou a extrémně rychlou storage pro větší společnosti s více databázemi. 

 

Na tomto "kuse železa" jsme schopni při spolupráci s Vaším aplikačním dodavatelem zprovoznit libovolnou aplikaci, která běží nad Oracle databazí,
a to včetně pokrytí potřeb vysoké dostupnosti (HA) a problematiky ochrany osobních údajů (GDPR), která vstoupí v platnost již 25.5.2018!

O sekundární tzv. DR prostředí se Vám postará v případě Oracle Enterprise Edice (EE) komponenta DataGuard a v případě Oracle Standard Edice (SE/SE2) doporučujeme využít DBVisit Standby. Oba uvedené nástroje se velmi zjednodušeně postarají o process přenosu logů a jejich zápis.

Technical Overview of a Standby Database
Zdroj: http://www.dbvisit.com/dbvisit/standbydatabase/

Máme dlouholeté technické i obchodní zkušenosti z několika implementací a naše reference mluví za nás. Neváhejte se zeptat i Vy!

Produktový list: whitepaper(anglicky)
Technická specifikace pro modelové řady:
X6-2 S, X6-2 M, X6-2 L a X6-2 HA

Nechcete-li nic studovat zavolejte na 605 235 405 nebo jen klikněte máte-li zájem o doporučení a orientační nacenění vhodné modelové řady ODA

 

V souvislosti s nařízením o ochraně osobních údajů GDPR (General Data Protection Regulation) vyvinula společnost Extend IT, s.r.o. speciální modul DPO Radar pro podporu komplexní agendy pověřence pro ochranu osobních údajů na platformě opensourcehelpdeskového-tiketovacího systému OTRS.

Projekt dosažení kompatibility s GDPR  je komplexní a obsahuje množství komponent a účastníků v různých rolích. Navíc je to projekt dlouhodobý, protože díky zvýšeným právům subjektů zpracování údajů bude potřeba systematicky a včas řešit žádosti subjektů údajů a zároveň bezodkladně informovat dozorové orgány o případech úniku či zneužití dat. Takto rozsáhlý a dlouhodobý projekt nelze ve středních a vetších společnostech implementovat bez robustního a flexibilního systému pro evidenci a sledování žádostí, podúkolů a incidentů.

Společnost Extend IT, s.r.o. disponuje certifikovanými GDPR experty, kteří Vám pomohou s návrhem projektu pro implementaci procesů a technických změn, školením a vypracováním dokumentace. Jsme rovněž připraveni nabídnout službu poradenství pro vašeho/vaši DPO, případně DPO outsourcing našimi certifikovanými konzultanty. V případě náročnější implementace je společnost Extend IT ochotna pomoci s implementací formou konzultačních služeb. Navíc, pokud již tak velmi rozsáhlé schopnosti základní systému OTRS nebudou postačovat, společnost Extend IT je schopna doprogramovat další části kódu na míru pomocí tzv. OTRS balíčků. Extend IT má rovněž velké zkušenosti s integrací OTRS na externí systémy přes API rozhraní, například na aplikace (SAP, Oracle ERP...), databáze (MySQL, Oracle...) a další.

Modul DPO Radar využívá s výhodou vlastnosti OTRS systému pro strukturovanou komunikaci a vytvoření GDPR prostředí pro rychlou implementaci souladu s požadavky GDPR regulace. Díky předkonfigurovaným GDPR registrům a procesům umožňuje významně zkrátit přípravnou fázi ve formě excelovských checklistů a přejít rychle k implementaci souladu s GDPR bez zbytečných průtahů. DPO Radar jsme od začátku vyvíjeli s cílem poskytnout společnostem plně funkční, flexibilní a cenově dostupný produkt pro vybudování kompletního ekosystému pro zpracování osobních údajů ve smyslu GDPR, který omezuje byrokracii na minimum.

DPO Radar Video
Řada 90 vteřinových videí na Youtube  stručně popisuje jednotlivé komponenty DPO Radaru.

1. Celkový přehled - Struktura DPO radaru, konfigurační databáze, portál pro subjekty, procesy pro zpracování žádostí, spolupráce s partnery
2. GDPR registry - Principy GDPR registrů, struktura konfiguračních položek (účely zpracování, právní základy), párování konfiguračních položek
3. Vizualizace konfigurační databáze - Ukázka zobrazení GDPR struktur formou grafů, možnosti konfigurace grafů, typizované grafy
4. Procesy pro zpracování žádostí subjektů - Proces pro zpracování žádosti o přenositelnost, propojení s konfigurační databází, možnosti automatizace

5. Portál pro subjekty OÚ - Web stránka společnosti, registrace subjektu,  osobní přehled právních základů s možností udělení nebo yrušení souhlasů

V případě zájmu o další informace či služby nás kontaktujte. Přečtete si více o DPO Radaru v našem produktovém letáku.

Produktový leták:
Reference:

Value Added Reselling

Reference: