OTRS-Znuny-OTOBO - Helpdesk Ticketing system
Hledáte náhradu za Váš drahý proprietární helpdesk nebo chcete začít se strukturovanými požadavky s jasnou prioritizací - jste na správné adrese!
OTRS (Open-source Ticket Request System) resp. fork Znuny, OTOBO je jeden z nejpoužívanějších open-sourcových helpdeskových systémů . Jeho možnosti z pohledu otevřenosti a integrovatelnosti přesahují možnosti komerčních, konkurenčních produktů tohoto druhu. Systém OTRS je velmi robustní; navrhovaný na řízení velkého počtu zákaznických dotazů (víc než tisíce denně). Mezi jeho základní vlastnosti patří např.
- automatická odpověď klientovi,
- automatické přiřazení řešitele problému,
- automatické přiřazení čísla tiketu,
- workflow,
- reporting a statistiky
a další funkcionality je možné rozšířit za pomocí modulů jako např. ITSM-ITIL (IT service management-Information Technology Infrastructure Library).
Tikety - požadavky
- Nastavitelný náhled tiketů v jednotlivých frontách
- Uzamykání tiketů
- Předdefinované odpovědi
- Předdefinované odpovědi pro různé fronty
- Zaznamenávání celé historie tiketu (požadavku) a jeho stavu a řešení
- Možnost přidávání interních poznámek k řešeným úlohám
- Možnost nahlédnutí do neuzamknutých požadavků
- Možnost přeposílání požadavků na jiné mailové adresy
- Možnost přesouvání požadavků do různých front s možností změny řešitele
- Nastavování priorit tiketům
- Možnost sledování času řešení pro fakturační podklady
- Export každého požadavku do formátu PDF
- Funkce čekajícího požadavku (používá se například v případě čekání na dořešení jiné úlohy)
- Možnost převzetí vícero požadavků dohromady
- Možnost nastavení plánovaných úloh a různých akcí s požadavky
- Fulltextové vyhledávání
- Možnost nastavování přístupových práv na požadavek
Systém
- Podpora SLA smluv a jejich sledování
- Možnost externího ověřování uživatelů systému OTRS (např.: eDirectory, Microsoft AD, OpenLDAP)
- Nastavení formátu číslování tiketů (požadavků)
- Statistiky s podporou exportu do grafů a tabulek
- Podpora UTF8
- Instalace nových modulů a balíčků pro OTRS přes administrátorské web rozhraní
- Podpora uživatelských skupin s přístupovými právy
- Možnost vytváření podřazené fronty k hlavní frontě
- Samostatný podpis pro každou frontu
- Nastavitelné maximální doby řešení požadavků pro každou frontu zvlášť
- Globální časová zóna
Webové rozhraní
- Jednoduché a logické rozhraní pro helpdeskové pracovníky (řešitele problémů) na řízení a řešení zákaznických požadavků
- Administrátorské web rozhraní na ovlivnění možností systému
- Zákaznické web rozhraní pro komunikaci mezi helpdeskovým pracovníkem a zákazníkem
- Webové rozhraní s podporou změny vzhledu rozhraní
- Webové rozhraní s podporou Single sign on (HTTPBasicAuth or LogonTickets)
- Mezinárodní jazykové prostředí (Slovenské, České, Polské, Německé, Anglické, Ruské a jiné)
- Nastavovatelné výstupní šablony (dtl) nezávislé na verzi
- Webové rozhraní s podporou příloh
Více informací naleznete v letáčku - PDF datasheet, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš konzultační tým.