OTRS - Open Source Helpdesk-Ticketing system (OnPremise/SaaS model)
Hledáte náhradu za Váš drahý proprietární helpdesk nebo chcete začít se strukturovanými požadavky - jste na správné adrese!
OTRS (Open-source Ticket Request System) je jeden z nejpoužívanějších open-sourcových helpdeskových systémů . Jeho možnosti z pohledu otevřenosti a integrovatelnosti přesahují možnosti komerčních, konkurenčních produktů tohoto druhu. Systém OTRS je velmi robustní; navrhovaný na řízení velkého počtu zákaznických dotazů (víc než tisíce denně). Mezi jeho základní vlastnosti patří např.
- automatická odpověď klientovi,
- automatické přiřazení řešitele problému,
- automatické přiřazení čísla tiketu,
- workflow,
- reporting a statistiky
a další funkcionality je možné rozšířit za pomocí modulů jako např. ITSM-ITIL (IT service management-Information Technology Infrastructure Library).
Více informací naleznete v letáčku - PDF datasheet, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš konzultační tým.