OTRS - Open Source Helpdesk-Ticketing system (OnPremise/SaaS model)

Hledáte náhradu za Váš drahý proprietární helpdesk nebo chcete začít se strukturovanými požadavky - jste na správné adrese!

Systém OTRS (Open-source Ticket Request System) je jeden z nejlepších open-sourcových helpdeskových systémů současnosti. Jeho možnosti zdaleka přesahují možnosti komerčních konkurenčních produktů tohoto druhu. Systém OTRS je velmi robustní; navrhovaný na řízení velkého počtu zákaznických dotazů (víc než tisíce denně). Mezi jeho vlastnosti patří automatická odpověď klientovi, automatické přiřazení řešitele problému, automatické přiřazení čísla tiketu, reporting a statistiky a další za pomocí modulů jako ITSM-ITIL (IT service management-Information Technology Infrastructure Library). Více informací naleznete v letáčku, nicméně potřebujete-li ještě více detailních informací kontaktujte náš konzultační tým a nebo objednávejte na info@extendit.cz.

Přečtete si více o OTRS v našem PDF datasheetu.