ActionCommonExtension
Rozšíření standardního modulu AgentTicketActionCommon. Doplněno o automatické doplňování a rychlé vyhledávání konfiguračních předmětů v zavíracím dialogu.
Rozšíření standardního modulu AgentTicketActionCommon. Doplněno o automatické doplňování a rychlé vyhledávání konfiguračních předmětů v zavíracím dialogu.
Rozšíření standardního modulu AgentTicketActionCommon. Doplněno o automatické doplňování a rychlé vyhledávání konfiguračních předmětů v zavíracím dialogu.
Rozšíření statistik: Nová reportovací tabulka + periodicky se opakující GenericAgent úloha.
ICalManager je modul určený k vytváření ICal souborů (kalendářových souborů) z OTRS dat. Zdroje dat jsou specifikovány v SysConfigu a je možné je využít pro různé profily - např. pro kalendáře jednotlivců, teamů, front a dalších. Modul obsahuje front-endový skript ical.pl, který na základě konfigurace vytvoří kalendářový soubor a vrátí jej jako přílohu. To např. umožňuje nastavení dynamického kalendáře v MS Outlook nebo Google kalendáři.
ICalManager je modul určený k vytváření ICal souborů (kalendářových souborů) z OTRS dat. Zdroje dat jsou specifikovány v SysConfigu a je možné je využít pro různé profily - např. pro kalendáře jednotlivců, teamů, front a dalších. Modul obsahuje front-endový skript ical.pl, který na základě konfigurace vytvoří kalendářový soubor a vrátí jej jako přílohu. To např. umožňuje nastavení dynamického kalendáře v MS Outlook nebo Google kalendáři.
Tento modul nabízí ochranu proti špatnému spojování ticketů
Umožní vytvoření vystupního XLS a PDF reportu dle XLS šablony parametrizované dle tiketu a vlastních (dynamických) polí.
Umožní vytvoření vystupního XLS a PDF reportu dle XLS šablony parametrizované dle tiketu a vlastních (dynamických) polí.
Systém pro rezervaci datumů místního šetření. Reservační systém umožnuje řešitelům-agentům ke každému tiketu zvolit jeden až tři termíny, které jsou zaslány zadavateli tiketu ve formě odchozího mailu s prolikny na rychlý výber jedním kliknutím (pomocí nového, veřejně přístupného UI skriptu reservation.pl).
Tento modul oezuje pristup na linky na CustomerTicketZoom.
Modul přináší rozšíření tabulkových přehledů ticketu: Podporu barev pro hvězdičky upozorňující na nové články u ticketu. Modrá barva znázorňuje nepřečtený článek od zákazníka, červená barva znázorňuje komunikaci specifických řešitelů, žlutá hvězda všechnu ostatní komunikaci. V případě že má ticket více nepřečtených článků, jsou barvy u jednotlivých ticketů zobrazeny dle interní priority: modrá (nejvyšší), žlutá (střední), červená (nejnižší). Řešitelé, pro které se má zobrazit červená hvězda, jsou definování pomocí e-mailu.
Tento modul implementuje myšlenku Automatických pracovních příkazů (AWO), což obnáší automatizované vytváření ticketů s předdefinovanými parametry.
Extend IT, s.r.o. je společnost zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 138123, se sídlem na adrese: Pražská 636, Dolní Břežany, 252 41.
Kontakt | Zásady ochrany OU | Mapa webu | Copyright © , Extend IT, s.r.o. | IČ: 28389816 | DIČ: CZ28389816