OTRS-Znuny-OTOBO balíčky
Typ | Název balíčku | Popis | Verze | Framework |
---|---|---|---|---|
Rozšíření CMDB | CMDBServiceExport |
Tento modul exportuje konfigurační předměty (CMDB položky) do centrálního katalogu Služeb. Jako zdroj dat jsou použity CSV soubory, které je nutno předem vytvořit pomocí funkce Import/Export. Před zahájením transferu je nutno projít přiloženou dokumentaci. Tento modul umí i importovat linky - vazby - mezi předměty type Service a ServiceRequest. |
5.0.1 | 5.0.x |
Webové služby | CustomWebService |
Webové služby ArticleSend a LinkCreate |
5.0.1 | 5.0.x |
Systémové rozšíření | CreateTimeExtension |
Umožňuje změnit datum vzniku poznámky (v databázi). |
5.0.1 | 5.0.x |
Položka nástěnky | NotificationFailurePairing |
PostMaster modul - spáruje zprávu o nedoručení e-mailu podle jména přílohy. Rozšíření dále umožňuje přidávat vlastní hlavičky do odchozích e-mailů a pomocí nich párovat příchozí e-maily. |
5.0.1 | 5.0.x |
Položka nástěnky | XxExtAutomerge |
PostMaster modul - vytvoří article pokud existuje ticket s podobnými parametry. |
5.0.1 | 5.0.x |
Rozšíření ITSM | ITSMTypeAgent |
Nový atribut Agent pro konfigurační předměty, který může být použit při definici CI třídy a ve statistikách. |
5.0.6 | 5.0.x |
Přehled tiketu | CustomZoom |
Rozsireni pro DFG widget a Odpovedni templaty. |
5.0.6 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | RestrictedCustomerZoom |
Tento modul oezuje pristup na linky na CustomerTicketZoom. |
5.0.6 | 5.0.x |
Admin prostředí | Log2Mail |
Log2Mail modul umožňuje zasílat chybová hlášení z OTRS na e-mail. Zasílání chyb je možno přeskočit na základě filtru modulů a chybových zpráv. |
5.0.6 | 5.0.x |
PostMaster filtr | EnforceInternalCommunication |
Změna typu komunikace na interní. (Založeno na nastavení v SysConfigu.) |
5.0.6 | 5.0.x |
Přehled tiketu | TicketDocument |
Přehled dokumentů daného ticketu. Zobrazuje název souboru, velikost, původce dokumentu a čas vytvoření. |
5.0.6 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | StarColor |
Modul přináší rozšíření tabulkových přehledů ticketu: Podporu barev pro hvězdičky upozorňující na nové články u ticketu. Modrá barva znázorňuje nepřečtený článek od zákazníka, červená barva znázorňuje komunikaci specifických řešitelů, žlutá hvězda všechnu ostatní komunikaci. V případě že má ticket více nepřečtených článků, jsou barvy u jednotlivých ticketů zobrazeny dle interní priority: modrá (nejvyšší), žlutá (střední), červená (nejnižší). Řešitelé, pro které se má zobrazit červená hvězda, jsou definování pomocí e-mailu. |
5.0.6 | 5.0.x |
Rozšíření nástěnky | AllMyTickets |
Rozšíření nástěnky - Tikety v mém vlastnictví |
5.0.6 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | ICalManager |
ICalManager je modul určený k vytváření ICal souborů (kalendářových souborů) z OTRS dat. Zdroje dat jsou specifikovány v SysConfigu a je možné je využít pro různé profily - např. pro kalendáře jednotlivců, teamů, front a dalších. Modul obsahuje front-endový skript ical.pl, který na základě konfigurace vytvoří kalendářový soubor a vrátí jej jako přílohu. To např. umožňuje nastavení dynamického kalendáře v MS Outlook nebo Google kalendáři. |
5.0.6 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | MergeExtension |
Tento modul nabízí ochranu proti špatnému spojování ticketů |
5.0.6 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | ExtStats |
Rozšíření statistik: Nová reportovací tabulka + periodicky se opakující GenericAgent úloha. |
5.0.6 | 5.0.x |
Rozšíření vyhledávání | GlobalSearchTemplates |
Umožňuje globální sdílení vyhledávacích profilů. |
5.0.6 | 5.0.x |
Přehled tiketu | BubbleNote |
BubbleNote se skládá ze 3 balíků - BubbleNote, AllMyTickets a rozšíření TicketZoomu. Bubble note umožňuje přidat poznámku - bublinu k ticketu a zobrazit ji na dashboardu. AllMyTickets umožňuje na dashboardu zobrazit pouze tickety v MÉM vlastnictví. CustomZoom nabízí 3 typy odpovědí (pozitivní, negativní a jiné) a rozšířený widget zobrazující dynamická pole podle toho, k jaké skupině přísluší stávající řešitel. |
5.0.6 | 5.0.x |
Rozšíření menu | ExtUpcommingTicket |
Konfiguravatelný dashlet pro nadcházející události. |
5.0.6 | 5.0.x |
Správa dynamických polí | GroupFieldEditor |
Rozšířený editor dynamických polí umožňuje definovat viditelná pole podle skupiny oprávnění uživatele. |
5.0.6 | 5.0.x |
Položka nástěnky | SQLDataDashlet |
Dashlet umožňující zobrazit až 5 SQL dotazů na nástěnce. Dotazy lze specifikovat v SysConfigu. |
5.0.6 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | ReservationSystem |
Systém pro rezervaci datumů místního šetření. Reservační systém umožnuje řešitelům-agentům ke každému tiketu zvolit jeden až tři termíny, které jsou zaslány zadavateli tiketu ve formě odchozího mailu s prolikny na rychlý výber jedním kliknutím (pomocí nového, veřejně přístupného UI skriptu reservation.pl). |
5.0.6.1 | 5.0.x |
Integrace | TFS |
Tento modul umožňuje integraci Microsoft TFS (Team Foundation Server) s OTRS. |
5.0.12.2 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | ActionCommonExtension |
Rozšíření standardního modulu AgentTicketActionCommon. Doplněno o automatické doplňování a rychlé vyhledávání konfiguračních předmětů v zavíracím dialogu. |
5.0.65 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | AWO |
Tento modul implementuje myšlenku Automatických pracovních příkazů (AWO), což obnáší automatizované vytváření ticketů s předdefinovanými parametry. |
5.0.13.2 | 5.0.x |
Rozšíření menu | TicketAssign |
Samostatný modul umožňující jednoduché přiřazení ticketu aktuálnímu řešiteli. |
5.0.13.3 | 5.0.x |
Základní funkcionalita | ResetCreateTimeEscalationTimes |
Tento modul mění čas vytvoření ticketu a následně přepočítá eskalační časy. Implementováno jako modul Obecného prostředku. |
5.0.13.3 | 5.0.x |
Rozšíření hromadných operací | BulkAttachment |
Modifikace AgentTicketBulk umožňující přidávat přílohy k hromadné akci. |
5.0.13.1 | 5.0.x |
Nástroje administrátora | CompareSysconfig |
Porovanávání lokálního SysConfigu vůči SysConfigu umístěnému na vzdáleném serveru. |
5.0.13.1 | 5.0.x |
Rozšíření webových služeb | WSExtension |
Seskupení modulů rozšiřujících webové služby. Obsahuje operace pro zákaznického uživatele, tabulková data a řešitele. Dále umožňuje operaci 'ArticleSend'. |
5.0.6.6 | 5.0.x |
Přehled tiketu | BulkExtension |
Tento modul umožňuje hromadný tisk ticketů, podporu šablon pro hromadné operace a jiné specifické úpravy. |
5.0.6.6 | 5.0.x |
Rozšíření menu | MicroTicketTime |
Dynamické pole Microcode. Vrací čas existence ticketu ponížený o určité období na základě stavů. |
5.0.17.0 | 5.0.x |
Rozšíření menu | Extras |
Nové menu "Extras". Obsahuje vlastní perlovský modul a TT šablonu a umožňuje zobrazovat externí webové stránky pomocí IFrame. Položky do menu\ se přidávají v SysConfigu. Modul obsahuje také SQLReport - nástroj pro spouštění předdefinovaných SQL dotazů. Výsledky dotazů je možno automaticky posílat e-mailem. |
5.0.6.2 | 5.0.x |
Velké rošíření | StandardTemplateExtension |
Standard Template Extension |
5.0.6.2 | 5.0.x |
Přehled tiketu | TimeAccounted |
Jednoduchý přehled účtovaných časů pro stávajícícho uživatele v daném (současném) měsíci. |
5.0.7 | 5.0.x |
Přehled tiketu | TimeLine |
TimeLine vytvoří HTML tabulku ve formě časové osy, na níž se zobrazí jeden z atributů ticketu. Může to být například fronta, vlastník, stav nebo zodpovědná osoba. Vzhled tabulky a zobrazovaný atribut se dají nastavit v SysConfigu. |
5.0.2 | 5.0.x |
Rozšíření menu | PublicDecision |
Samostatný modul umožňující poslat žádost o rozhodnutí v prolinku. |
5.0.13.4.6 | 5.0.x |
Zákaznický interface | CustomTransitionAction |
Nový modul pro Transition action. Nastaví frontu na předchozí hodnotu. |
5.0.13.1.1 | 5.0.x |
Rozšíření PostMaster | XxExtPostMaster |
PostMaster modul - vytvoří article pokud existuje ticket s podobnými parametry. |
5.0.1.3 | 5.0.x |
Rozšíření menu | WindowTitle |
Modul přepisující Window Title dle konfigurace |
5.0.0 | 5.0.x |
Rozšíření menu | ComposeAddressRemoval |
Vymazání hodnot z polí To a Cc v AgentTicketCompose na základě regulárního výrazu. |
5.0.0 | 5.0.x |
Rozšíření menu | StaticReport |
Nový typ statického reportu. |
5.0.0 | 5.0.x |
Velké rošíření | CalendarExtension |
Rozšíření kalendáře - umožňuje práci se zdroji. |
5.0.0 | 5.0.x |
Specifické přizpůsobení dle klienta | FetchCRMData |
CRM Data Fetch |
5.0.0 | 5.0.x |
Velké rošíření | DPORadar |
Sada modulů určená pro práci Pověřence pro ochranu osobních údajů. Zahrnuje grafický nástroj pro zobrazení GDPR registrů. |
5.0.0 | 5.0.x |
ITSM Správa konfiguračních předmětů | ITSMConfigItemMultiselect |
Toto rozšíření implementuje nový typ Dynamického pole. Výstupem je seznam (multi-select) konfiguračních položek patřících do určité třídy. Backendová část rozšíření neukládá data do standardní tabulky v databázi, ale vytváří link mezi Ticketem a Konfiguračním předmětem. |
5.0.0 | 5.0.x |
Reporting | StatByEmail |
Tento modul implementuje nový Obecný prostředek (Generic Agent), který umožňuje posílat výsledek statického reportu e-mailem jako XLSX přílohu. |
5.0.0 | 5.0.x |
FreezeSLA |
Toto rozšíření přináší zastavení eskalačního času SolutionTime při čekajících stavech. Pokud je tedy čekající stav použit např. pro testování u zákazníka, nepočítá se do běžícího SLA. Po zařazení ticketu do otevřeného stavu je posunut čas eskalace tak, aby relfektoval zbývající čas definovaný SLA smlouvou. |
5.0.0 | 5.0.x | |
SuggestedTime |
Menší rozšíření počítající čas od posledního přidaného článku či začátku pracovního dne. |
5.0.0 | 5.0.x | |
Rozšíření menu | ServiceQueue |
Samostatný modul umožňující přiřadit Frontu a Šablonu ke Službě. Tento balíček obsahuje i Obecný prostředek (Generic Agent), který přiřazuje Službu na základě fronty. Dále obsahuje balíček sjednocení defaultních a specifických služeb pro zákazníky. Sjednocení zákaznických služeb lze (de)aktivovat v SysConfigu. |
5.0.13.2.3 | 5.0.x |
Specifické rozšíření | RepairReport |
Umožní vytvoření vystupního XLS a PDF reportu dle XLS šablony parametrizované dle tiketu a vlastních (dynamických) polí. |
5.0.7.0 | 5.0.x |
Rozšíření menu | Microcode |
Dynamické pole Microcode. Toto pole je vypočítáváno dynamicky na základě vlastního kódu. |
5.0.17.4.2 | 5.0.x |
Rozšíření menu | TicketDuplicate |
Samostatný modul umožňující parametrickou duplikaci ticketu. |
5.0.13.3.2 | 5.0.x |
Obecný prostředek | GenericAgentAssignAgentInQueue |
Tento balík obsahuje modul pro Obecný prostředek (GenericAgent), který přiřazuje agenta k ticketům v dané frontě na základě 2 parametrů: 1) hodnoty zadaného dynamického pole ticketu 2) hodnota kofiguračního přemětu v CMDB. Parametry se nastavují v SysConfigu. Tento balík také obsahuje rozšíření a automatické vypnutí pro kontrolu Out Of Office. |
5.0.6.0 | 5.0.x |
Reporting | Reporting |
Custom Reporting. Obsahuje SQL report a report spárovaných konfiguračních položek s rozdílným stavem nasazení. |
5.0.13.6.5 | 5.0.x |
Zákaznický interface | Tiles |
Rozšíření zákaznického rozhraní o dlaždice. Balík obsahuje 4 konfigurovatelné dlaždice a našeptavač na CMDB předměty. |
5.0.13.7.7 | 5.0.x |
ITSM Správa konfiguračních předmětů | CIGraph |
Nástroj pro zobrazení vazeb mezi ITSM konfiguračními předměty. |
5.0.0.1 | 5.0.x |
Rozšíření menu | MoveTime |
Změna času vytvoření poznámky. |
5.0.29.5 | 5.0.x |